مهمانسرای

مهمانسرای
فرمانده قرارگاه حضرت مهدی (عج) گفت: با کمک مردم در پویش کریمانه بنا داریم زائرسرایی به وسعت ۴ هزار مترمربع برای اسکان حدود ۳۰۰ نفر بسازیم تا گروه‌های ۱۰۰ نفره افرادی را که تاکنون به مشهد نرفته‌اند، برای زیارت به مشهد اعزام کنیم.
کد خبر: ۲۵۷۴۰۱    تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۶